Przygotowaliśmy autorski program edukacyjny, tak aby skutecznie wykorzystać naturalne możliwości i predyspozycje dziecka do zdobywania wiedzy i umiejętności.
Wyniki najnowszych badań w zakresie edukacji i funkcjonowania ludzkiego mózgu przeprowadzone przez międzynarodowych ekspertów z wiodących uniwersytetów jednoznacznie wskazują, iż okres rozwoju od 1-go do 6-go roku życia to najważniejsze chwile dla rozwoju mózgu każdego dziecka. Jeśli czas ten zostanie optymalnie wykorzystany poprzez odpowiednią stymulację, Twoje dziecko rozwinie drzemiący w nim ogromny potencjał intelektualny i emocjonalny.
W odpowiedzi na powyższe, opracowaliśmy autorski Program edukacyjny, umożliwiający Twojemu dziecku wszechstronny rozwój na najwyższym z możliwych poziomów.
Zajęcia prowadzone są zarówno w żłobku, jak i przedszkolu, w sposób interaktywny i wyjątkowo interesujący dla dzieci. Doskonałe kompetencje naszego personelu gwarantują dostosowanie tempa i sposobu realizacji programu do możliwości każdego dziecka. Jego aktywność i zaangażowanie jest budulcem wykorzystywanym do dalszych kroków na drodze wiedzy i poznania.
Program w oparciu, o który funkcjonujemy zakłada wszechstronny rozwój Dziecka na płaszczyźnie: intelektualnej, emocjonalnej, fizycznej, społecznej oraz moralnej, twórczej i kulturalnej. Bardzo duże znaczenie ma dla nas wyrabianie u dzieci nawyków i cech dotyczących: samodzielności, empatii, otwarcia na świat.
W naszej pracy dydaktycznej inspirują nas i czerpiemy najlepsze wzorce z następujących metod i nurtów:
- Pedagogiki Marii Montessori
- Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Metody chusty Klanza
- Metody Dennisona
- Glottodydaktyki
- Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
Nasz program zakłada także uwrażliwianie dzieci na kwestie ekologii, dbałości o zdrowie oraz potrzeby drugiego człowieka.
Zdając sobie sprawę z ilości wyzwań jakie stoją przed dziećmi na różnych etapach edukacji, staramy się aby emocje związane z przechodzeniem na poszczególne szczeble systemu oświaty były jak najbardziej pozytywne, a dzieci będąc doskonale przygotowanymi, czuły się pewnie w roli przedszkolaka, bądź ucznia.
Powyższe zapewniamy poprzez dbałość o najwyższy poziom zajęć dydaktyczno-wychowawczych, co objawia się: profesjonalnym przygotowywaniem się do zajęć przez kadrę pedagogiczną, prowadzeniem zajęć w sposób interaktywny i z wykorzystaniem zindywidualizowanych metod pracy z dziećmi w zależności od ich możliwości i potrzeb psychofizycznych.
Dla dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego możemy zapewnić następujące terapie:
- Dogoterapię,
- Terapię logopedyczną,
- Terapię metodą Weroniki Sherborne,
- Rehabilitację ruchową,
- Terapię integracji sensorycznej,
- Trening umiejętności społecznych,
- Indywidualny Program Edukacyjno – Terapeutyczny dla każdego dziecka.